یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شرکت مخابرات استان تهران:

پيامک خود را با تلفن ثابت ارسال کنيد

تلفن ثابت

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹:۰۰


پيامک تلفن ثابت از جمله سرويس هاي شرکت مخابرات استان تهران است که همان طور که از نام آن بر مي آيد امکان ارسال و دريافت پيامک از طريق خط تلفن ثابت را فراهم مي کند.

وايمکس نيوز - به گزارش روابط عمومي شرکت مخابرات استان تهران، به واسطه استفاده از اين سرويس، ارسال و دريافت پيام متني از شبکه تلفن ثابت به ثابت و ثابت به سيار و بالعکس فراهم شده است و پيامک دريافتي از تلفن ثابت، با شماره خط تلفن ارسال کننده پيام و با پيش شماره 021 نمايش داده مي شود.

با استفاده از پيامک تلفن ثابت مشترک قادر خواهد بود پس از دريافت پيامک  از سوي مشترکان تلفن ثابت و همراه،بلافاصله نسبت به برقراري تماس و يا پاسخ دهي پيامکي با آنها اقدام کند.
لازم به ذکر است استفاده از اين سرويس علاوه بر تسهيل فرآيند ارتباطي در موارد مختلف مانند کسب و کارها امکان ارتباط مستمر با مشتريان را از طريق ارسال پيامک دوره اي با شماره تلفن ثابت فرد فراهم مي کند.
بر اساس همين گزارش براي استفاده از اين سرويس به دو روش مي توان اقدام نمود. روش اول ارسال پيام از طريق گوشي هاي تلفن ثابتي است که قابليت ارسال و دريافت پيامک دارند. روش دوم از طريق اينترنت صورت مي پذيرد و ارسال و دريافت پيامک مشترکين توسط پنل اينترنتي انجام مي شود که از طريق سايت www.asanak.ir در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
شايان ذکر است کاربري سرويس اينترنتي به دو شيوه عادي و اعتباري ميسر است .در ميان اين روش ها کاربري عادي براي ارسال پيامک هاي غير انبوه (کمتر از 100 پيامک در روز) درنظر گرفته شده و مناسب براي ارسال هاي محدود است. در اين شيوه دريافت نامحدود پيامک نيز رايگان بوده و هزينه اي بابت دريافت پيامک به مشترک تحميل نمي شود.
 شيوه کاربري اعتباري نيز براي ارسال بيش از 100 پيام در روز مناسب است و به دليل ارسال تا سقف اعتبار خريداري شده و دريافت نامحدود پيامک براي کسب و کارها مناسب تر است.
حجم کاراکتر پيامک هاي تلفن ثابت به ازاي هر پيامک فارسي 69 کاراکتر و براي هر پيام انگليسي 159 کاراکتر مي باشد و در صورت بيشتر بودن طول پيام هزينه متناسب با تعداد پيامک ها محاسبه مي گردد.
متقاضيان استفاده از اين سرويس مي توانند با مراجعه به غرفه شرکت مخابرات استان تهران در سالن 6 نمايشگاه تلکام 2015 در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي ضمن اطلاع از ساير قابليت هاي اين سرويس از طريق سايت شرکت مخابرات استان تهران به نشاني www.tct.ir و يا مراجعه به يکي از مراکز مخابراتي، نسبت به ثبت نام و خريد اين سرويس اقدام نمايند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو